واشر سرسیلندر لیفان620
واشر سرسیلندر لیفان,بین سیلندر و سرسیلندر قرار می گیرد و وظیفه آن ایجلد یک آببندی کامل بین سیستم های مختلف روغن رسانی آب و احتراق موتور می باشد.جنش واشر سرسیلندر از پنبه نسوز و فولا و مس است.سوختن واشر سرسیلندر موجب از بین رفتن آببندی بین سیستم های مختلف موتور خودرو می شود واشر بین بدنه ی موتور و سرسیلندر با ترکیب مواد نسوز و لایه ی مسی مقاوم و لایه ی فولادی تشکیل شده.اجازه می دهد تا گردش روغن و آب بدون امکان مخلوط شدن صورت بگیرد
دلایل سوختن واشر سرسیلندر,عمل کردن نا صحیح ترموستات-ایجاد نشتی در سیستم آب و خالی شدن رادیاتور اتومبیل-فشار به موتور و عدم توجه به آمپر خودرو-غفلت مکانیک در بستن واشر سرسیلندر-استهلاک موتور خودرو
نشانه های سوختن واشر,کشش موتور-ورود کمپرس به داخل رادیاتور-گرم شدن غیر طبیعی موتور-خروج آب از اگزوز-دیر روشن شدن خودرو و بدکارکردن موتور.در صورت سوختن خاصیت واشر از بین می رود و اب و روغن قاطی می کند و اب رادیاتور کاملا چرب می شود
انواع واشر سرسیلندر,کامپوزیت-مسی-فولادچند لایه-الاستومریک-مسی - فولادی
پکن پارت مرکز تخصصی قطعات یدکی خودروهای چینی و دارای لوازم یدکی لیفان620 است