رینگ موتور سابرینا اصلی
رینگ موتور سابرینا,برای جلوگیری از خروج سوخت و هوای فشرده در زمان تراکم و گاز محترق شده و در زمان احتراق از رینگ به عنوان عامل آب بندی کننده استفاده می شود
رینگ هایی که وظیفه جلوگیری از خروج سوخت و هوای فشرده در زمان تراکم و یا گاز محترق در زمان احتراق بر عهده دارند,رینگ های کمپرسی نامیده می شوند
وظیفه رینگ ها,انتقال حرارت از پیستون به دیواره سیلندر-کنترل روغن و روغنکاری در فاصله بین دیواره سیلندر و پیستون-جلوگیری از اصطکاک و ممانعت از فرسودگی بیش از حد-نگهداری و حفظ تراکم در قسمت های فوقانی پیستون
رینگ ها بر حسب کار مخوصی که انجام می دهند و محل قرار گیریشان برروی پیستون طبقه بندی می گردند
رینگ های متراکم,از نشت یا فرار گاز از کنار پیستون در زمان تراکم و نیز در زمان قدرت جلوگیری می کنند.یک تکه ساخته شده و همیشه در شیار عای نزدیک به سر پیستون قرار می گیرند
رینگ های روغنی,از رینگ های شیار دار یا چاک دار می باشد.بخش روغن روی جدار سیلندر را کنترل کرده و از مصرف غیر ضروری روغن جلوگیری می کند
هر رینگ دارای یک دهانه است که با باز وبسته کردن آن می توان قطر رینگ ها را در موقع نصب کردن روی پیستون یا قرار دادن پیستون داخل سیلندر کم و زیاد کرد
بر روی بیشتر پیستون موتور های بنزینی سه عدد رینگ نصب می شود.دو رینگ بالا رینگ های فشاری اند.این رینگ ها سبب می شوند که فشار ناشی از تراکم و احتراق در محفظه سیلندر حبس شده و مانع رد کردن کمپرس شود
پکن پارت دارای تمامی لوازم یدکی سابرینا می باشد