رینگ موتور اصلی هافی لوبو
رینگ موتور هافی لوبو,برای جلوگیری از خروج سوخت و هوای فشرده در زمان تراکم و گاز محترق شدهاستفاده می شود.از رینگ به عنوان عامل آب بندی کننده نیز استفاده می شود.
رینگ هایی که وظیفه جلوگیری از خروج سوخت و عوای فشرده در زمان تراکم یا گلز محترق شده در زمان احتراق را بر عهده دارند رینگ های کمپرسی نامیده می شوند
وظیفه رینگ ها,انتقال حرارت از پیستون به دیواره سیلندر-کنترل روغن و روغنکاری در فاصله بین دیواره سیلندر و پیستون-جلوگیری از اصطکاک و ممانعت از فرسودگی بیش از حد-نگهداری و حفظ تراکم در قسمت های فوقانی پیستون
رینگ ها بر حسب کار مخصوصی که انجام می دهند و محل قرار گیریشان بر روی پیستون طبقه بندی می گردند
رینگ های متراکم,از نشت یا فرار گاز از کنار پیستون در زمان تراکم و نیز در زمان قدرت جلوگیری می کنند و یک تکه ساخته شده و همیشه در شیار های نزدیک به سر پیستون قرار می گیرند
رینگ های روغنی,از رینگ های شیار دار یا چاکدار می باشد.بخش روغن روی جدار سیلندر را کنترل کرده و از مصرف غیر ضروری روغن جلوگیری می کند
هر رینگ دارای یک دهانه است که با باز و بسته کردن آن می توان قطر رینگ ها را در موقع نصب کردن روی پیستون یا قرار دادن پیستون داخل سیلندر کم و زیاد کرد.
پکن پارت دارای لوازم یدکی هافی لوبو می باشد