واشر سرسیلندر MVM 530
واشر سرسیلندر ام وی ام,بین سیلندر و سرسیلندر قرار میگیرد و وظیفه آن ایجاد یک آببندی کامل بین سیستم های مختلف روغن رسانی آب و احتراق موتور می باشد جنس واشر سرسیلندر از پنبه نسوز و فولاد و مس است
سوختن واشر سرسیلندر موجب از بین رفتن آب بندی بین سیستم های مختلف موتور خودرو می شود واشر بین بدنه ی موتور و سرسیلندر با ترکیب مواد نسوز و لایه مسی مقاوم و لایه فولادی تشکیل شده است.اجازه می دهد تا گردش روغن و آب بدون امکان مخلوط شدن صورت میگیرد
دلایل سوختن واشر سرسیلندر,عمل کردن ناصحیح ترموستات-ایجاد نشتی در سیستم آب و خالی شدن رادیاتور اتومبیل-فشار به موتور و عدم توجه به آمپر خودرو-غفلت مکانیک در بستن واشر سرسیلندر-استهلاک موتور خودرو
نشانه های سوختن واشر,کشش موتور-ورود کمپرس به داخل رادیاتور-گرم شدن غیرطبیعی موتور-خروج آب از اگزوز-دیر روشن شدن خودرو و بد کار کردن موتور.در صورت سوختن خاصیت این واشر از بین می رود و آب و روغن قاطی میکند و آب رادیاتور کامل چرب می شود
پکن پارت دارای لوازم یدکی ام وی ام530 می باشد