واشر سرسیلندر ام وی ام110
واشر ببین سیلندر و سرسیلندر قرار میگیرد وظیفه آن ایجاد یک آب بندی کامل بین سیستم های مختلف روغن رسانی -آب و احتراق موتور می باشد واشر سرسیلندر واشریست از جنس پنبه نسوز و فولاد و مس سوختن واشر سرسیلندر به اصطلاح به دفورمه شدن واشر می گویند موجب از بین رفتن آب بندی ما بین سیستم های مختلف موتور خودرو می شود واشر بین بدنه موتور و سرسیلندر با ترکیب مواد نسوز و لایه مسی و لایه فولادی تشکیل شده است.گردش روغن آب بدون امکان مخلوط شدن صورت می گیرد
دلایل سوختن واشر سرسیلندر,عمل کردن ناصحیح ترموستات-ایجاد نشتی در سیستم آب و خالی شدن رادیاتور اتومبیل-فشار به موتور و عدم توجه به آمپر خودرو و مستهلک بودن واشر-داغ شدن موتور خودرو-از کار افتادن یا بد کار کردن فن خودرو
نشانه های سوختن واشر سرسیلندر,خروج آب از اگزوز-ورودکمپرس در داخل رادیاتور-گرم شدن غیر طبیعی موتور-کشش موتور-دیر روشن روشن شدن خودرو
انواع واشر,آزبستی فولادی-آزبستی مسی-فولاد چند لایه-کامپوزیت
پکن پارت دارای تمامی لوازم یدکی ام وی ام110 می باشد